czwartek, 14 marca 2013

20. Petty bawi się w dziennikarkę - wywiad z Anką77744

Hej! Oto taki special z okazji 2O notek na blogu! I Dzisiaj wywiad z Anką77744 z YT!!
SpriteLPS - SL
Anka77744 - Ania
SL: Witamy cię!
Ania: Hej!
SL: Jesteś gotowa na parę pytań?
Ania: Tak. :P
SL: No to zaczynamy! Jak ciebie zwą?
Ania: Zwą mnie Mleko, Mleczusiątko, Anka, Ania itd. :3
SL: Ile masz LPS?
Ania: Nie wiem, nigdy nie liczyłam. xD
SL: Jaki jest twój ulu. LPS?
Ania: Taki Husky : )


SL: Śliczny. :D A powiedz nam jaki jest twój ulu. kształt LPS?
Ania: Oczywiście Husky. ;)
SL: Husky. <3 A czy lubisz MLP?
Ania: Jeszcze pytasz! Jestem nr 1 fanką MLP! : D
SL: Heh. xD A ulu. postać?
Ania: Fluttershy. :3
SL: Też ją uwielbiam! :D A czy lubisz MH?
Ania: Nawet. : )
SL: A ulu. postać?
Ania: Clawdeen Wolf. xD
SL: To tak jak ja! :D Mamy wiele wspólnego. xD
Ulu. danie?
Ania: Śniadanie i Kolacja (xD): Jajecznica
Obiad: Schabowe
Fast Food: Lasagne ^^
SL: Mniam. x3 A ulu. kolor? :D
Ania: Czerwony. :D
SL: Ulu. odc. MLP?
Ania: 1 sezon: 16 (Ponaddźwiękowe Bum)
2 sezon: 25 i 26 (Canterlot Wedding)
3 sezon: 8 (Apple Family Reunion) oraz 13 (Magical Mystery Cure)
SL: Alicorn, pegaz, unicorn czy kucyk ziemski?
Ania: Pegaz i Alicorn :3
SL. xD Ulu. zwierzę? : D
Ania: Lubię wszystkie zwierzęta, ale najbardziej konie i koty. <3
SL: <3 Od kiedy masz konto na YT?
Ania: Od 2 października 2011 roku.
SL: Co sądzisz o księżniczce Twilight? xD
Ania: Cóż, bardzo polubiłam Twilight po zostaniu księżniczką. W końcu Alicorn, to jedna z moich ulubionych ras kucyka
SL: Co lubisz robić? xd
Ania: Lubię jeść. xD
SL: XD Zbierasz coś?
Ania: Ostatnio postanowiłam,że będę zbierać kucykowe rzeczy :3
SL: Yaay. xD Ulu. piosenka?
Ania: The Offspring: You're Gonna Go Far Kid oraz Trance Allstars: Moonlight Shadow Remix
SL: Chciałabyś kogoś pozdrowić?
Ania: Wszystkie Brony i Pegasis ^^
SL: Dziękuję bardzo za wywiad. :3
Ania: Spoko. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz