środa, 20 marca 2013

21. Nowe LPS unikaty

Hej! Dzisiaj jest bardzo udany dzień, bo przyszła paczka z nowymi LPS unikatami! Cóż są one używane, ale stan jest bardzo idealny, nie zniszczone jak wyjęte z pudełka. Ja nie kupuję tych nowości w sklepach czyli: Sweetest, Fairies, bo to nie są takie prawdziwe LPS jak dla mnie. Zakupiłam stare LPS, bo były naprawdę unikatowe i moje pierwsze LPS z magnesami, zauroczyły mnie tym pięknem naprawdę kiedy je zobaczyłam musiałam je mieć. ^^ Były również tanie, więc opłacało się. :3 A teraz pokażę je wam:


Śliczna świnka morska, z czerwonym magnesem ^^ Nazywa się Ellie.


Dwie myszki, są sweet. ^^ Ta większa czyli Minuette ma szary magnes i diamenty w oczach jak znaczki Rarity z MLP. xD Ta mała to Mouse, w rzeczywistości wygląda słodko tak samo Minuette.


Piękna perska kotka. ^^ To jest Carly i ma gwiazdki w oczach, nie ma magnesu, ale i tak jest cudna. ^^


Husky. <3 Uwielbiam te psy z LPS są cudne! Nazywa się Bruno, ma szary magnes no i ma cudowne barwy!


I najlepsza część czyli bardzo piękna Dixie. Nazwałam ją na cześć MsRarity6, bo pasowało do niej to imię, musiał się ten york tak nazywać. xD No i ma czerwony magnes, kosmyk na czubku głowy, cudowne umaszczenie, wygląda jak żywy york no i ma nr 6#! I jest to 1 LPS z takim kosmykiem włosów. :D
Jak dla mnie to był bardzo udany zakup i nie ostatni. :D
Przyjdą do mnie również jeszcze 2 inne, też unikaty, ale o tym innym razem, pewnie przyjdą w piątek, ale się zobaczy. ;D
A teraz parę fotek z nowymi LPS!


Oto Bruno ze swoim bratem White.


Carly i jej mama.


Czyżby Carly stała się popularna wśród kotów w Petryżu?


Oto jak widać Dixie spodobał się Bruno, ciekawe czy się zakochają? ;)


I rodzina myszek. :D
To tyle zdjęć, dzięki za czytanie bloga, o ile ktoś w ogóle czyta. xD To tyle na dziś, pa!

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wpis , zresztą jak większość na blogu.

    Co do tych LPS'ków to mam Carly, Ellie i myszkę z ostatniego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz sweetaśne lps ^w^ Masz fajnego bloga ;D Promuj się dziewczyno ! c;

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam już dokładnie, bo było to aż dwa lata temu, ale gdzieś tak za ok. 5 zł każdy, oprócz myszek, bo one razem kosztowały 4 coś.

      Usuń
  4. Świetne. Masz nazwy wszystkich ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Petryż, jak cudnie :3
    Ogólnie nazwy petshopowych miast brzmią super, kiedy są inspirowane prawdziwymi :D

    OdpowiedzUsuń