czwartek, 27 stycznia 2022

22.WIELKI POWR脫T PO LATACH - zimowa sesyjka nad jeziorkiem

馃惏馃悋馃挏馃枻☂️馃寛馃挌馃尯馃尫
Hejka!! To ja. PetShop129. Znana tutaj jako SpriteLPS. Notka 22 i nowy rok 2022r.!!! 

Wracam do pisania na mojego starego bloga:) my艣l臋, 偶e nowy format pisania przypadnie wam do gustu. Stare posty zostawiam, a wygl膮d bloga b臋d臋 od艣wie偶a膰 w wolnym czasie. Oczywi艣cie banner jak i t艂o s膮 mojego autorstwa. 

Chcia艂abym na wst臋pie podzi臋kowa膰 za motywacj臋 do powrotu na bloga - Timo D艂ugiew艂osy. 

A teraz poka偶e wam sesje, kt贸r膮 uda艂o mi si臋 zrobi膰 na spacerze z tat膮 X D Sesja Lps by艂a nad jeziorem Bukowiec. 



7 komentarzy:

  1. WIELKA REAKTYWACJA 2022!! Czekam na kolejne posty. ^___^ I wszystkie zdj臋cia s膮 bardzo 艣liczne! Pozdrawiam cieplutko 馃挌

    OdpowiedzUsu艅
  2. Jejku, kolejna osoba wraca do LPS'owej blogosfery <33
    Cudne zdj臋cia i czekam na nast臋pne posty. :]]

    OdpowiedzUsu艅
  3. Odpowiedzi
    1. Taaak, ale mi艂o艣膰 do LPS i innych zabawek nie min臋艂a, tak偶e szykuj臋 reaktywacj臋, mo偶e jaki艣 oddzielny blog og贸lnie na kolekcj臋 swoich cute things, przemy艣l臋 to, a insta mam do艣膰 XD

      Usu艅
  4. To z zamarzni臋t膮 wod膮 jest 艣liczne :)

    OdpowiedzUsu艅